Συχνές Ερωτήσεις
Τι πρέπει να κάνω αν μου κλέψουν ή χάσω την κάρτα μου;
Σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας της κάρτας πρέπει άμεσα να επικοινωνήσετε με την τράπεζά μας κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στο τηλέφωνο (210 6596444).
Πόσες συναλλαγές μπορώ να πραγματοποιήσω την ίδια μέρα;
Δεν υπάρχει περιορισμός στην ποσότητα των συναλλαγών αρκεί να μην υπερβείτε το ημερήσιο χρηματικό όριο συναλλαγών.
Πως μπορώ να αυξήσω το όριο της πιστωτικής μου κάρτας;
Θα πρέπει να απευθυνθείτε σε κάποιο από τα καταστήματα του δικτύου μας όπου ο αρμόδιος συνάδελφος θα σας συζητήσει και θα διεκπεραιώσει την ανάγκη σας.
Πως μπορώ να πληρώσω την πιστωτική μου κάρτα;
Η πιστωτική κάρτα της Συνεταιριστικής Τράπεζας Θεσσαλίας μπορεί να πληρωθεί δωρεάν μέσω των καταστημάτων της Τράπεζας μας, ή δωρεάν μέσω της υπηρεσίας ηλεκτρονικής τραπεζικής της Συνεταιριστικής Τράπεζας Θεσσαλίας. Επίσης, μπορεί να εξοφληθεί μέσω των καταστημάτων άλλων Τραπεζών με τα αντίστοιχα έξοδα συναλλαγής.
Μπορώ να δω αναλυτικά τις κινήσεις της πιστωτικής μου κάρτας;
Οι κινήσεις της πιστωτικής κάρτας αναγράφονται αναλυτικά στο μηνιαίο λογαριασμό που αποστέλλεται ανέξοδα στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει.